_arzutasci Yanlış bir üslup evet. Bilgi vermesi açısından önceden kimyasal gebelik geçirmiş birisiyim. Hamilelikte kese 1000 HCG ve üzeri gibi bir değerde gozukebiliyor bazen görünmediği bile oluyor doktor tekrar çağırıyor hatta. İlk başlarda yeni hamileliklerde değer düşük olduğu için hamileliğin sağlıklı ilerleyip ilerlemedigini ancak kan takibi ile yapabiliyorlar. Benim de 2 gün debi kan vermek de HCG yükselişe geçmeye başlaması gerekirken düşüşe geçmeye başladı ve doktorum kimyasal gebelik muhtemelen vücut sağlıklı bulmadığı için kendi sonlandıracak dedi ve öyle de oldu. Bu aslında çoğu kadında çoğu zaman da farkedilmiyor hatta olabilen birşey. Tabi ki bu sizde de böyle DENEMEZ. Bazen keseyi görür doktor kesenin içinde bu seferde bebeğin görünmesi sonrasında kalp atışının duyulması kontrolü yapılır boş gebelikte olabilen bir durum çünkü benim kese sonrasında bebek sonrasında taki kalp atışı duyuldu o zaman tebrik etti doktor hayırlı olsun diye. Uzattım belki şunu belirteyim. İlk 3 ay bebeğin tutunma yaratılma vs evresi ve hassas bir evre, her kadın için herşey söz konusu olabilir illa anne de bir sorun olmasına da gerek yok çocuğun gen hucreleri birbirini tamamlamaz DNA yapısı sağlıklı birleşmez vücut sonlandırmaya karar verebilir. Biz anneler duygusal vs sevinçli olabiliyoruz ve hemen bunu paylaşmakta istiyoruz. Hayal kırıklığı olmaması için tedbirli yaklaşmak ancak sürekli hayırlısını iyisini DÜŞÜNMEK en iyisi. Umarım süreç güzel ilerler ve umdugunuza nail olursunuz🌹