ToprakDeniz Merhaba hanımlar... Emzirme dönemi kabusa dönüşmesin diye krem VS. Kullanmış bir anne olarak gümüş kapak almanın daha mantıklı olduğunu düşünüyorum... 😶Bilen bilir çok çok kötü oluyor.... Henüz doğum yapmadım... Ama eli kulağında🙏🏻 iki marka arasında kaldım... ☀️SİLVERETTE mi? ☀️SİLVERMOM mı? Kullananarkadaşlarımızın önerisine ihtiyacım var... Rica etsem kullananlar ya da çevresinde kullanılmış olanlar yazabilir mi? Allah hepimize sağlık sıhhatle bebeklerimizi kucaklarımıza alıp emzirdiğimiz günleri sağlıkla nasip etsin.... 💞
MerveGmss ToprakDeniz bende aventin gögüs kalkanıyla bu gümüş kapak arasında kaldım benim gögüs ucum simdiden çatlak zaten kesin almam lazım ama hangisi bende bi cevap alırım belki ☺️
Nostalgiaplatz ToprakDeniz ben Silverette aldım. 33.haftamdayım Doğumdan 2hafta önce kullanmaya başlayacağım ama kullananlar hep olumlu yorum yapmışlar
Fatmagul52 ToprakDeniz bn gumusunu almadim ama digeride isimi gordu cok aci cekiyordim bi hfta kullndm ve rahtladm
Fatmagul52 MerveGmss canm gumus icin daha iyi diyorlr ama bnm ilk cocugumda gumusten haberm yoktu aventinkini kullndm cok iyi geldi kim cikrdysa baya hayr duami almistr
bsrdmlpnr MerveGmss canım https://instagram.com/annelersatiyorr?utm_source=ig_profile_share&igshid=1hp8h0hpsm39r burda ikinci el silvermom 150 tl ye satıyor biri istersen bi bak derim 😊
temmuzannesi95 MerveGmss avent göğüs kalkanı bende maalesef hiç işe yaramadı kimden ne duysam kalkan krem aldım durdum bi silverette parası da onlara gitti bence hiç düşünmeden silverette alın 👍🏻
Sunu Bende cuma günü sezeryan olacağım. Silverette aldım kullandığım zaman göğsüme krem sürmüş gibi nemli oluyor tavsiye ederim
ToprakDeniz Sunu çok teşekkür ederim. Allah sağlık sıhhatle bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Cleyi Fatmagul52 gece yatarken silikon olduğundan kullanımı daha rahat mı oluyor acaba ? Açıkçası gümüş alırsam rahat kullanmamaktan korkuyorum biraz da pahalı gümüş olan fikre ihtiyacım var ? Yardımcı olabilir misiniz ?
Fatmagul52 Cleyi bnm gogus ucum yara ola ola gitmisti cok sukur bununla duzeldi gece cok takmadim iki gune rahtltmisti zaten gumuse gerek duymadm smdide dezenfekte edip aynisini kullnmayi dusunuyrn
MerveGmss bsrdmlpnr asa evt ya güzelmis ama instagramım olmadığı icin yazamadım nasıl ulascam numarada yoktu😐