Srny77 Normalde devlet hastanesine gidiyordum ama odaları tek kişilik olmadığı için özelden devam edicem. Özeldeki dokdor başka ilaç söylüyor, sizce aynı ilaçlara devam mı etmeliyim yoksa nerde doğurucaksam o dokdorun dediklerini mi almalıyımmm
Evrem990 Srny77 bence doktorun hangisini söyluyorsa onu kulllan yeni doktorun yani sonuçta onunla takipte olucaksin ve onun dediklerini kullanman daha dogru mantikli bence.zatwn eminim yine aynu ilaçlarin farkli markalarni söylicek içerigi ayni olacaktir.kaç haftaliksin ki