Hasret-Onur65 Kızlar bugün 39+1 olduk doğum başlaması için ne yapmalıyım öneri verin pazartesi günü tekrar gitcem dogurmadiysam yatış verecekler pazartesi gününe kadar doğurmak istiyorum doğumu tetiklemesi için ne yapmalıyım???