PrensinibekleyenAnnee yok yok hiç stres yapma oldu da gebelik şekeri çıktı diyelim o zaman bile çoğu kişinin şekeri beslenmeyle diyetle düzeliyor, düzene girmeyenlere insülini başlıyorlar o yüzden hiç sıkma şimdiden canını. Hem bir doktorun yorumlasın zaten 1 ve 2. Saatler uygun ölçülmemiş tek doğru ölçülen açlık olmuş bakalım doktorun ne diyecek