Kızlar merhaba son 3-4 gündür son dişim çok fena ağrıyor ve arkası şişmiş durumda ağzımı açamıyorum yemek yiyemiyorum su içemiyorum yutkunamıyorum bile sanki irinlemiş bilmiyorum çok kötü durumdayım ne yapa bilirim? İlk trimesterde diş tedavisi oluyormu? 6+3 haftalığım bu arada