Gulhangundas Ben kendim kontrol olmak istedim canım yazdırırken, folik asit yazdıracağım için özele giymemiştim devletti ve bi ilaç yazdı oda hiç içime sinmedi. Hep gitmek istediğim bi doktor vardı özelde gebelik olunca giderim diyordum içime sinmeyince bir kaç gün sonra da ona randevu aldım. Devletteki yumurtan çatlamak üzeri bu günleri değerlendir demişti verdiği ilaç da yanlış bi ilaçtı iyi ki gitmişim, özeldeki doktorum Şuan takipli olduğum doktorum oda yumurtan öatlamış dedi duphastın ve folik asite başladı bebek varsa tutunmasını sağlamak ıcın bi ilaçtı. Çok şükür hamileliğimi öğrendim