Kızlar bugün kontrolüm vardı. Bebegiminsuyu çok fazla yarın şeker yüklemesi yapalım dedi ve karın ve baş bir hafta daha büyük ölçümde detaylıda çıkmadımı dedi ama detaylıda herşey normal çıkmıştı kafamı karıştırdı karın ve baş büyüklüğü ne gibi bi sorun olabilir acaba ?