Merhaba herkese,
Doktor kontrollerine eşlerin alınmadığınj duydum. Ankara Bilkent Şehir Hastanesi için konuşuyorum, eşlerin muayeneye alınmadığını ve ultrason görüntülerinin de verilmediğini okudum. Doğruluğu var mı? Özele gidiyordum 10 haftalık hamileyim ama şehir hastanesinde devam edeyim diye düşünmüştüm. Bunları okudukça aklım karıştı. Devlet hastanesinde süreçlerini geçirenler yanıtlayabilir mi? Teşekkürler