Esmaxzcv Kızlar ben 30+4 haftalık hamileyim bugün sabahtan belli karnım ağrıyor adet ağrısı gibi bebekte karnımda top gibi toplanıyor bebeğim bugün çok fazla hareket etmedi neden böyle oldu acaba ??
Merve-34 Esmaxzcv bende 33 teyim benimde karın değil ama bel ağrısı ile aynı durum var bebeğim kendini karnımın üst kısmında topluyor dün muayenem vardı dr herhangi bir problem olduğunu söylemedi ama şüpheleniyorsanız dr danışın bence
Happy20 Esmaxzcv 30+1 bende de toplanma oluyor iki gün önce Dr gittim herşey normaldi ntsye girdim sancı çıkmadı
Hatice-01 Esmaxzcv bu kadar korkmayın bebekte hissediyor son aylara girdiniz böyle şeyler olması normal