xbebegimx Dileek22 24. Haftadan beri kullaniyorum suan 28+5im ilk gunler carpinti bas donmesi yapti snra alistim. Hala adet agrilarim devam ediyor doktor birak ddi ama birakilcak gbi degil🥺
tlhmrv Dileek22 24. Haftada başladık nidicard şuan 34 oldum yeni kescez. İlk zman baş ağrısı çarpıntı yapiyo ağır bı ilaç ama kasılmaları engelliyor o yönden çok etkili.
Dileek22 xbebegimx bana da doktor bugün başlattı. İlacın içeriğini okuyunca baya yan etki yazıyor o yüzden sizlere de bi sormak istedim.
xbebegimx cevriye35_ karin sertlesiyor bebek toplaniyor, bnde adet olcak gibi agrilar da oluyor ama nstde cikmadi sanci nst girince geciyor
xbebegimx tlhmrv bnde ayni haftada basladim 4 haftadir kullaniyorum bebekte gelisim geriligi yapiyr diye duydum dogru mu acaba szde bi sorun oldu mu bebisin kilosunda fln
tlhmrv Aysenurdesign şuan bildiğim bı zararı olmadı inşallah da doğunca olmaz ama o ilaç olmasaydı erken doğum riskim bu kadar gecmicekti