Srny77 ben bu konuda çok pinpirikliydim akşam acile bile gittiğim oldu konuştuğum bi ebe abla var onu arardım en son ne zaman hareket etti derdi yoğun çikolata ye dedi yani Nutella misal kaşık kaşık ondan yedim bol su iç yat soluna 15dk bekle hareket etmezse gel demişti ben çikolata yiyip direk gitmiştim içim rahat etmedi diye meğer uyuyormuş nst bağlanınca uyanmıştı😅