dileklimand Herkese merhaba 28+5teyim. Yaklaşık 3 haftadır öksürüğüm geçmedi doktorum infex 200mg antibiyotik yazdı, kullanmaya başladım ama tereddütlerim var. Aranızda kullanan var mı 🤦🏻♀️