esobalim kan da gelebilir nişan da gelebilir alttan muayene edecek. Sıyırma yaparsa açılman da olabilir. Bence önce psikolojik olarak doğuma hazırlanmalısın. Normal ya da sezaryen fark etmeksizin. Böyle panik halinde olmak zora sokar seni. Bu arada çatı muayenesi acıyan bir işlem değil sadece derin nefes al kendini kasma. 20 saniye anca sürüyor