Merhaba arkadaşlar bebek arabası konusunda kararsızım pregonun solo kabin boy arabası ile covi bebek arabası arasında kaldım soloda ekstra olarak ana kucağı var çok beğendim ama covi de doğumdan itibaren kullanılıyormuş kafam karıştı doğumdan itibaren kabin boy kullanan varmı çocuk içinden kayarmı kemerleri bol gelir diye düşünüyorum ana kucağınıda fazla kullanamam gibimede geliyor fikir verirseniz sevinirim