Mummy123 Herkese selam.bebeğim 19 haftalık ama ultrasonda FL( yani bacak boyu) 18 hatfaya uygun.Böyle bir şey yaşayan varmı? Bebeğiniz doğduktan sonra kısa boylu mu oldu? Eşim de ben de uzun boyluyuz neden böyle oldu anlamadım.lüften cevaplarmısınız?😢
Ask-bebegim Mummy123 canım o hiç belli olmaz takılmayın lütfen anne baba uzunsa çocukta uzun olur diyorlar takılmayın pek fazla ilerleyen haftalarda uzar :) bebek bu daha kısa olup olmayacağını anne karnında anlamak zor bence
Cmleszr Mummy123 aynı durum bizde de varmış dün dedi doktor ama annede minyon o yüzden sorun olmaz dediler düzenli beslen bol su iç demişti haftasına göre sonra düzeliyormus ☺️
Youngmotherr Mummy123 ultrason cihazı tam doğru bilgi vermiyor hanımefendi, bana doğmadan 5-6 gün önce 55 cm dediler oğlum 49 cm doğdu
aslanprenses_ Mummy123 hiç bir şey olmaz merak etme. Eşim 190 üstü ben 173 boyundayım bebek ama normal gidiyor ona bakarsan bizim kız da uzun olmalı ama değil. Doğduktan sonraki gelişimi önemli 🥰
Baharoloji Mummy123 bir iki hafta önde veya geride olması normal karşılanıyor ama ölçümle de kaynaklı olabilir bence çok takılmayın
nb- Mummy123 iyi de bunun kıyasını yapmak için daha çok erken. Son haftalarda belli olur o. Ayrıca kısa da olabilir illa anne baba uzunsa yüzde yüz uzun olcak diye bi ey yok kötü bi durum değil bu
Mummy123 nb- haklısınız endişelendim işte ilk hamileliğimde kötü şeyler yaşadım.o yüzden her şeyden çabuk etkileniyorum malesef(