Semolinko Merhaba hanımlar hamileliğinizin başlangıcında doktor hangi ilaçları yazdı hangi ilaçları kullanıyorsunuz acaba
Agg0207 Semolinko sadece decavit yazmıştı bana hep onu kullanmıştım ben 26. Haftaya kadar değiştirmedim hiç sonra kan ilacı ve OMEGA 3 yazdı
Hdemir1618 Semolinko folik asit,d vitamini,magnezyum kan ilacı ve omega üç yazmıştı midemi bulandırdığı için kustuğum için kullanmadım
[silindi] Haftadan 12. Haftama kadar folidoce kullandım. 12. Haftadan sonra decavit ve ferrum kullanıyorum, doğuma kadar kullanmam gerektiği söylendi