Aysezeyno 11+4 de 2mm ense kalınlığı olunca sınırda diyip test yapmıstık sonuclar düşük riskli görünüyor yine de rahatlayamadım ense kalınlığı olunca böyle devam eder mi diger testlerde sorun çıkar mı diye
Aysezeyno Deletedmom_053 öyle çok teşekkürler inşallah böyle de devam eder ufacık ihtimaller insanı büyük endişelere sürüklüyor rabbim kimseyi evladıyla sınamasın çok zor 15 gündür kendimde degildim
Hhhy Merhabalar 21 haftalik gebeyim ikili taramada sonuclar gayet iyi dediler dün detaylı ultrason vardı kalbinde parlaklık var dediler kromozom bozukluğu olabilir Down sendromu olabilir olmayabilir de dedi doktor moralim bozuldu böyle duyduğunuz var mi
Aysezeyno Hhhy işte bende böyle şeyler okuyunca endişeleniyorum da kalbinizi ferah tutun kalp parlaklığı büyüdükçe geçen birşey sadece buysa yani genelde olabiliyor sadece kalp parlaklıgından down olur demek doktorlar bazen çok garip anlamıyorum
tambirleydi Hhhy bende kalp parlaklığı falan hiç bişey yok hersey yerli yerinde sadece tek arter damardan besleniyor siye bile down sendromlu doğabilir dediler cok üzüldüm . Ben acıkcası artık bu riskleri pek önemsememeye calısıyorum. Duamı edip hamileliğimi yasamaya calısıyorumm yoksa bitmez bu 4 ay..😔
Aysezeyno tambirleydi inşallah sağlıklı sıhhatli kucağınıza alırsınız hamileyken insan daha da hassas oluyor rabbime sığınmak en güzeli ihtimaller insanı tüketiyor yoksa