Drnrabn her hastalıkta en az üç doktora gidilmesi taraftarıyım hemen modunuzu düşürmeyin benden de leke geliyor hatta bazı kadınlarda hamileliği boyunca gelenler var. Olumlu düşünün allahın izniyle hiç bir şeyiniz yoktur inşallah. Kalp atışı için erken bencede, bir doktora daha gidin