Babyboymom temeLden Lazım cnm ya gerçekden temeLden Lazım kuraLLı üLke kuraLdan şaşan cezayı ödediği için kuraLlara uyup sefasını sürüyoLar ama burda bu kuraLLara uyan insanLarLa aynı uçağa bindim we türkiyede inerken uçakdan sanki ordaki insanLıkLarını bırakmışLardı üst üste çuLLandıLar kawga çıktı sırayı görsen sora yoltu hepsi göreWLinin üstüne çıktı saygısız wasıfsız oLuyoLar türkiye özgür üLke kuraL yok bişi yok o yüzden temeLden sağLam bi özeLLik yok aynı insanLarLa tekrar uçağa binip hollandaya indiğimde bi baktm o saygısızLar sırada boncuk gibi diziLiLer birBirLerine yardm ediyolar şaşıLacak birşeydi insan kendi üLkesine saygısız oLursa böyle kurunun yanında yaşta yanıyo bacım