benimkucukmelegim Kızlar merhaba, doktorum nst den sonra 2 gün sonra tekrar gel nst için dedi sıkıntı yok dedi ama bugün asistanı doktor hanımın içine sinmedği için tekrar istedi dedi detay vermediler. Bilgisi olan bakabilir mi acaba ne gibi bir sorun var
chefmom benimkucukmelegim gayet normal görünüyor canım ama doktor daha iyi anlar tabi sancı yok kalp atışları da normal, bebek hareket ediyor muydu o an?
nefessmommm benimkucukmelegim belki bebek hareketleri ile ilgili içine sinmemiş olabilir kalp atışı güzel ve sancın görünmüyor canım korkutma kendini stres yapma hiç kaç haftalıksın
umudum23 benimkucukmelegim Merhaba gecen hafta bende de bu sekildeydi durum doktorum ayni gun bebek uyumus bir meyve suyu ic tekrar çektirelim dedi bebegin uyumus olduğunu düşündüğu icin tekrwr istemiş olabilir tedirgin olmayın içinizi ferah tutun artik son haftalardayiz ne kadar kontrol o kadar iyi :)
chefmom benimkucukmelegim o yüzden söylemiş olabilir canım birdahaki girmeden 30 dakika kadar önce hafif tatlı birşey yerseniz hareket eder 🥰
benimkucukmelegim @chefmom nefessmommm umudum23 cok teşekkür ederim hepinize cok sağolun içim biraz olsun rahatladı🥰🥰