_mom Yeni evliyim testte hamile olduğumu öğrendim fakat henüz resmi nikah yapmadık sağlık ocağına gidip kan testi yaptırsam detaylı sorulara girerler mi bu durumu yaşayan bilen varsa ?
Deletedmom_053 _mom hayır girmezler ama seni ay ay çagırıcakları için soyadını yenilemen lazım biran önce nikahını yapmalısın canım hayırlı olsun 🙂
Bernasnli _mom bi an önce nikah yap tatlım tabi doğurmayı düşünüyorsan seninde bebek içinde garantiye al. Geçenlerde 2 kadın buzdaripti burda bu durumdan
Rmysarft _mom hemen resmi nikah yap hiçbir hastanede muayene olamazsın olmak istersende tutanak tutarlar sağlık ocağından da hizmet alamazsın
teachermom1 _mom Eğer reşitseniz hiçbir sorun olmaz. Ayrıntılı sormazlar, sorarlarsa size ne deme hakkına sahipsiniz. Ancak sisteme işleniyor bilgileriniz. Haberiniz olsun. Kayıtlarda hamile olduğunuz görünecek, aileniz açısından sıkıntı olmaz herhalde.
_mom Bernasnli yok yapacaz zaten bu günlerde nikahı iki kere test yaptım evde ilkinde birazzi silikti ikinci testte daha belirgindi yine de kesin emin olmak için sağlık ocağına gitmeyi düşündüm teşekkür ederim
GokcesMoMmm Rmysarft @“Rmysarft”#p29193090bu bilgiyi nerden aldınız ben de evli değildim gebe olduğumu öğrendiğimde 1.5 ay boyunca evlenene kadar gayet özelde de devlette de muayene oldum 🤷🏻♀️
GokcesMoMmm _mom yani enteresan ama ben 21 haftalıkken gebe olduğumu öğrendiğim için 22. Haftada yaptırmıştım tetanoz bir de bu hafta var 29+2
elifsen Sağlık ocağında tek şart reşit olmanız başka hiçbir şey bakmazlar. Ama çocuk doğduğunda babası olarak yazılarla uğraşmamak için doğmadan önce resmi nikah mutlaka yapın
_mom elifsen eşim yoğun çalışıyor diye yapamadık resmi nikahı bu günlerde izin alıp yapacaz inşallah 😊