Merhabalar. 39+3 deyim. İri bir bebişim vardı. Muayene için geldik yatışım yapıldı. Bebek 4030 gram çıktı. Alttan muayenemde de çok gerideydi. Sularımız bulanık gözüküyor. Kaka yapmış olma ihtimalimiz de varmış. Direkt yatış verildi. 1 saat sonra doğuma gireceğimmm. 🙏🏻
Normal doğum olsun çok istedim egzersizler, çaylar her şeyi denedim ama. Hayırlısı böyleymiş. Dualarınızı esirgemeyin. Bebiş de ben de sağlıkla çıkalım. 🙏🏻