-Simge- Hamilelikte Bu durumu yaşayan var mı? Doğum yağınca geciyor mu? Ben üzerine basamıyorum ayağımın
1s1e1d1a_ -Simge- hissettigin anda otur ayaklarını uzat ve ellerini ayak uçlarına degdir bı kaç defa tekrarla ben bu şekilde yapıyorum faydası oluyor
Miamor0121 Ya bu huzursuz bacak bendede var normalde bile eziyetti hamilelik daha kotu. Etti suan magnezyum kullaniyorum diye hissetmiyorum cok sukur
Miamor0121 -Simge- yaa kötü o zaman bilmiyorum benim sans eseri hafifledi galiba ilk donemler cok kotuydu ama Rabbim kimseye yasatmasinn insallah darisi sana
Gelisimcianne Maalesef bende de çıktı. Magnezyum hiç Bir etki etmiyor. Doktorum kan değerleri düşünce hamilelikte olabilir dedi. Doğumda da kan kaybedileceği için bir süre daha devam eder. Değerler toparlanınca düzelir dedi.
-Simge- Gelisimcianne baya çekicez o zaman ağrısını. Ya gece uykudan uyandırıyor, uyutmuyor bile. Gün içerisinde zaten yürümek apayrı bir işkence oldu. Yani bu kadar şiddetli sürmesi normal mi?
Gelisimcianne -Simge- malesef bende geceleri uykusuzluktan oturup ağlıyorum artık. Bebeklerimiz sağlıklı olsun inşallah geri kalan şeyler geçecek 🙏
-Simge- Gelisimcianne benimkisi maalesef huzursuz bacak sendromu değilmiş bacagımda pıhtı atmış suanda acilen tedaviye baslandı