XEmosumX ben klomen kullandım 5 gün boyunca sabah 1 akşam 1. Sonra gittiğimde sadece 1 tane sağ tarafta büyümüş dedi doktor. Hemen akşamı iğne vur dedi. Bugünde 14.günüm. kasım ağrım ve batmalarım sürekli var. Sağda oluşmasına rağmen sol tarafta çok yoğun batma hissi var. Umarım kist oluşmamıştır. Ve umarım senin güzel haberini alırız bir kaç güne. Bende doktora tekrar gidersem femara isteyeceğim. O daha iyi büyütüyormuş sanırım.