Seydusss ben açılmam olmadığı için sezeryana alındım ama doğum ve sonrası çok kolay oldu benim için öncelikle tam anestezi istemedim kızımın doğum anını gördüm çok güzeldi sonrasında ayağa kalkmada da sorun yaşamadım hatta beni odada yürüttüler ben koridorda daha uzun yürümek istedim narkozdan baş ağrısı olmaması için bol bol kahve içtim birde gaz çıkarmak için kayısı hoşafı bunlarıda yaptırırsanız ilerleyen süreçtede rahat edersiniz şimdiden hayırlı olsun sağlıkla kavuşun inşallah