Bustagur Arkadaşın biri 70-80 yazmışta ben o pahalılıkta hiç yastık almadım şöyleki ; bi tane normal bebe yastık :30 tl , bi tane yenidoğan yastık :15 tl , bi tane emzirme yastığı ;10 tl bi tane düz kafa yastığı ;25 tl ye aldım hepside bilindik markalar babay jem , sevi bebe