nefessmommm piemses_annesi 33+2 yiz sıcaklar ödem bazen anlamsız bir enerji. Klimanın altında yatarak gün geçiriyoruz
piemses_annesi kahvesever__ aynen yaa ha şimdi diyorum gelmiyor bu sıcakta dayanilmiyor da sezeryan mi yapsam diyorum bunun cikicagi yok😅💆
kahvesever__ piemses_annesi sıcaklar beni mahvetti zaten Türkiye de olmuş olsaydım hemen sezeryan doğum yapardım ben
piemses_annesi kahvesever__ Türkiye’de olmaman güzelmiş nerdesin hava güzelse bende gelip orda doguraym😅😅
piemses_annesi kahvesever__ yaaa 🥲 Allah yardımcımız olsun şansımıza yüzyılın en sıcak dönemlerine denk geldi bebisler
kahvesever__ piemses_annesi aynen oğlum ne güzel nisan aydın da doğmuştu hiç sıkıntı yaşamadım ama şimdi ölüyorum sıcaktan resmen
kahvesever__ piemses_annesi 39+2 yim bilmiyorum en son bir ay önce gördüm bebeğimi burda kolay kolay bakmıyolar her 2 ay da bir bakıyolar
piemses_annesi nefessmommm ödemin varsa klimanın önünde uzan hiç kalkma ayaklarını hareket ettir hem rahat edersin hem ödemeden kurtulursun benim ayaklar varisten nasıl duruo
piemses_annesi kahvesever__ yaa yabacı ülkeler öyleymiş burda yine bir kadın demişti mecbur olmadıkça sezeryan yapmiolar ne güzel seni de ultrasona magruz birakmiolar ne kadar zararsız deseler de illa bir etkisi vardır burda para için muayene de sezeryan da kendileri yaptırmak istio 🥲
kahvesever__ piemses_annesi burda bebek yada anne tehlikeli bir şey olmadı sürece sezeryan doğum olmuyor ve bebeğini 2 ay da bir görüyorsun aslında iyi bir şey değil özlüyor insan her zaman görmek istiyor
piemses_annesi kahvesever__ aynen özlüyor ama sağlığı için en iyisini yapıyorlar burda en ufak şeyde gel diolar bana çatın dar sezeryan dedi özel hastane devlet hastanesi de öyle bir şeyin yok dedi nasıl insanlar var para için meselginin hakkını vermio
kahvesever__ piemses_annesi Türkiye de hemen sezeryan doğum yapıyolar gerçekten benim bebeğim normal doğum pozisyonu almamıştı çevirdiler hatta post açmıştım kadın biri yazmıştı Türkiye de olsa asla böyle yapmazlar para için sezaryan doğum yaparlar fallan demişti burda da sezaryen doğum önermiyorlar
piemses_annesi kahvesever__ burda böyle bir durumda bebeği çevirmek belki gerçekten işlerine gelmediği için yapmiolar belki de gerçekten riskli olabilir diye cevirmiolqr bu durumda olsaydık kesinlikle sezeryann yaparlardı