Me1temm Kızlar regl im 3 gün gecikti gece çok miğdem bulandı zor uyudum sizce test yapmalı mıyım erken mi
Umran_r1103 Me1temm beklendik bişeyse yap bence belirtilerin de var umarım senin için hayırlısı olur ☺️🌸
ipekkus Benim 3gun gecikince çıkmıştı sonuç pozitif ama kan testi 5 gün beklemiştim. Hcg kan değeri varsa artin iki kez kan vermekle uğraşmayalım diye