Mavisim3457 Evrem990 Ben 2 doz olarak yaptırdım. Tek doz aşının koruyuculuğunun olmadığı aktarılıyor. Burdan da öyle bilgi alan okumuştum. Bir sorun yaşamadım 2 gün kolum ağrıdı o kadar şükür. Tavsiye ederim yinede herkes kendi bilir.
Hilal36-36 Ben 19. haftamda yaptırdım sağlık ocağındaki hemşiremiz mesajla çağırdı beni bir sonraki aşı içinde tarih verdi bana
ahsengl Evrem990 20 li haftalardır ama tam hatırlamıyorum aşı kartında yazar bakınca söylerim kalka bilirsem 😅🤭
Evrem990 aysenurr- geç kalindi cnku normalde 2.dozu vurdurmamjz gerekiyordu bide ben 2020 de olmuştum işe girerken