Busraozevin 34 haftalık hamileyim bugün kontrole gittiğimde doktor bebek normal doğum kanalına girmiş dedi bu ne demek doğum yakın mi yani yada normal doğum yapabilir miyim
symag Busraozevin doğum pozisyonunda demiş. Bundan sonraki haftalar doğabilir. Bende aynıyım 36+3 olduk daha dogmadi
Rabis0446 Busraozevin doğum pozisyonunu almış yani olması gerektiği gibi korkulacak birşey yok annesi
symag Busraozevin randevu alamadık ki 6 Eylüle alabildim o zamana kadar dogmazsa tabiki. Hurma falan yemeye baslicam , yürüyüş yapacam .
Busraozevin Defnesmomy araya laf girdi yani daha doğum başlamadi dediama ,iki hafta snra ntsye gel dedi
Defnesmomy Busraozevin 2-4 hafta kadar sürebiliyor doğum kanalına bebek girdikten sonra, bu şekilde okudum bir yerde,kendini çok yormamaya çalış 🩷🌸
1234G Busraozevin benim 36 da girdi 38 haftalık olduk hala yok doktorum haftaya bile olabilir demişti geçen hafta için ama olmadı daha bekliyorum dün kontrolüm vardı bol bol egzersiz yap dedi bana kişiden kişiye göre de değişebilir ama sizin haftanız erken bana göre
Smyra_1609 Busraozevin canım bana 29.haftada böyle söylemişlerdi bebek normal doğuma uygun olduğu için öyle söylüyorlar şuan 36.haftadayız
piemses_annesi Busraozevin doğum kanalına girmesi güzel erken de girmemiş bebek baş aşağı duruyor bu şekilde bir kaç hafta kalır canım erken mi diye şüphen olmasın önemli olan kanaldan aşağı inmesi o zmn başlar doğum😅
Busraozevin Defnesmomy ay insan heyecanlanıyor işte nasi olcak ne zaman olucak diye bakalom hayırlısı olsun hepiniz için sağlıklı olsunlarda ❤️
vanilyali99 Busraozevin kanala girince bacaklariniz açıldı mı yürümeniz değişti mi ben 35teyim anlayabilirmiyim acaba
Defnesmomy Busraozevin tabiki heyecanlanirsin çok normal bebeğin kanala girmesi ile ilgili belirtilerin var mı , bende 33+3 um bebek kanala girmeye çalışıyormuş 😁