Sbel34 15 haftalık hamileyim arkadaşlar 2 3 gündür kahverengi lekenmem var akıntıyla gelen ama sabah çamaşırıma da gelmişti doktoruma söyledim takip edelim dedi Protestan fitil kullanmam mı söyledi ama genede tedirginim
nefessmommm Sbel34 canım sağlıkla bebişim kucağına al inşallah Hiç stres yapma doktorun gerekli takibi sağlar zaten sen ilaçlarını düzenli kullan düzenli beslen ve ayaklarını dik yat ağır bir iş yapma
ESRAFS Bende de oldu. Bolca dinlendim. Şimdi ara ara devam ediyor. Plesantanin rahme yakın olduğunu söyledi doktor. Ağır iş yapmak yok ve bolca dinlenme önerdi. İnşallah bir sıkıntı olmaz bacim
Sbel34 ESRAFS inşallah canım 7 sene sonra olunca fazla evhamlı oluyor insan sanırım hiç iş yapmıyorum sürekli dinleniyorum aslında neden böyle oluyor anlamıyorum
Sbel34 nefessmommm çok dikkat ediyorum doktorum takip edelim eklenmeleri dedi ben kontrolle girmeden rahatlayamam sanırım