Merhaba kızlar benim rahmin kalp şeklinde biraz derin bi çökükluk var bi nevi perde denilebilir oyzden servikal yetmezlikte olabilir dye erken doğum riskim yüksek olduğu için 13 haftada önlem amaçlı serklaj oldum zaten ölçüldüğünde kisaydi 29 30 mmydi ve ilerde daha çok düşmesin dye hemen dikiş atıldı.Sonrasnda daha fazla kısalma olmadan öyle devam etti bazen 34 bazen 32 ölçüldü. Şimdi 22 haftadaym detaylida rahm ağzı ölçümü 32 mm çıktı doktor dikişli biri için normal zaten uzun olması beklenmez maksat çok kisalmamasi dedi ama bazı drlerin sınırı 35 dedi bazıların ki 30 dedi yani benim gibi bu şekilde olup sağlıklı doğum yapan varmı.Progestan hap proluton iğne hepsni kullanıyorum.Birden doğum olacak dye çok korkuyorum daha önce servikal yetmezlikte dolayı bi kaybim yok ama rahim bozuk oldugu için riskim yüksek oyzden baştan beri bilindgi için dikiş geciktrmeden atıldı.Olumlu yönde şeyler yaşayanlar yorum yaparsa sevinirim.