Hshfhfnn ben dört sene önce kızımda almıştım wee’nin memnun kaldım smdi yine hamileyim yine aynı marka aldım. Benimde göğüs ucum çok yoktu bir de çok acıyordu canım iyi geldi memnun kaldım başka markalar da var tabi kullanıcılar yazar ama bana wee marka yeterli gelmişti hem uygun hemde ise yaramıştı