Gzm67 Ne yapsam geçmiyor hamileliğimde en zorlandığım konu! Boğazıma kadar kulaklarımda hissediyorum sanki acı biber yemişim gibi😢😢
Sum-sum61 Gzm67 ben de öyleyim. Doktorum gaviscon verdi. Doktorunuz ilaç yazdı mı mide yanmanız için ?
Ilba_34 Gzm67 bende çok kötü olmuştum sürekli safra suyu çıkarmaktan kan kusmaya başlamıştım sonrasında doktorum bir ilaç yazdı mide yanmasıyla ilgili çok şükür bir kere içtim sadece 4-5 gündür yanmam olmadı sizde doktorunuza söylerseniz yazar
Tugcecan26 Gzm67 geçtiğimiz sene ülserim vardı hamilelikte mide yanmasıyla tekrar başladı doktor gaviscon vermişti ben de çok sık kullanmak istemediğim için gün içinde haşlanmış patates yiyordum kefir içiyordum bunlar da rahatlatıyor tavsiye ederim
Ilba_34 Belmamelek direk doktorunuza başvurun bende elma sütle geçiştireyim ilaç almayayım dedim ama maalesef daha kötü oldum bir kez içtim rahatladım
Genc_anne_adayi Tek çaresi gaviscon şurup şişe şişe bitiriyorum bende doktora her gittiğimde 2şer kutu yazdiriyorum ama yazdirmadan direkt eczaneden de alabilirsiniz
Honeybaby_ Gzm67 Doktorunuzdan mide koruyucu isteyin ben kullanıyorum yanma çok aza iniyor onu içmediğim günler mesela kontrole iki gün kala bitiyor bazen hiçbirşey yemek istemiyorum yanma yüzünden başlayınca benimkini ne süt ne elma hiçbir şey geçirmiyor
Tugbakara Tek tedavi gavisgon ben. De yanma oluyor ama ben boyle yapiyorum gavisgon iciyorum yandi zaman hemen gecoyor