An53 Ben 4+6 da keseyi gördüm ama bence önemli olan bebeği görmek o zamana kadar boş kese olma ihtimali oluyor ben bebeği 5+2 de gördüm yine de herkes de aynı olmuyor en garantisi 6. Haftayı beklemek
aslii57 An53 tabi bebeği görmek ama 5+3 de gitcem bebek görünür mü bilmiyorum zaman hiç geçmiyo çok merak ediyorum
aslii57 yenibirannis bazılarının 5 de kesesi gorumkuyor sizin baya erken gorunmus herkesin değişiyor mu ki
Basak3503 Valla benim 4haftalıkken alttan kese göründü 5haftalıkken kalp atışı duyuldu erken döllenme dedi doktor 😂