Nidahll Hamileliğin 16. Haftasında Tetenoz aşısı olmam gerektiğini söylüyorlar . Çok kararsızım yaptırıp yaptırmama konusunda . Sizler yaptırdınız mı ?
anapanda12 Nidahll o kadar erken haftada neye zorluyorlar anlamadım açıkçası 2 riskli gebelik geçirdim yaptırmadım doktorum doğum tetiklenir diye izin vermedi 16 haftayı ilk defa duyuyorum önceden ilk doz 24 te 2. Doz 28 de olurdu şimdi neden bu kadar erken haftalarda zorluyorlar yapma kadar yaptırmama hakkı sunulmuyor anlamıyorum tabi ki de gidip doktoruna danış sen
Nidahll Bugün sağlık ocağındaki hemşireyle konuştum . 16.haftadan sonra arayacağım seni dedi aşı için . Ama çok fazla tedirginiz tiroid değeri yükseliyor falan diyorlar 😔
Nurr_22_22 Nidahll ne alaka hamileliğim boyunca triod ilacı kullandım hiç yükselme olmadı en sağlıklısı sizin aşı olmanız neyine tereddüt ediyorsun ki?
Daisy0000 Nidahll 20de yapılacaktı ama deprem bölgesine gönderilmiş sağlık ocağında kalmamıştı,22de geldi,o zaman yaptırdım,1 ay sonrada 2.doz
gamzecgr Nidahll 16 çok erken aslında bana 19.haftalığım bu hafta olcam ilk dozu daha siz doktorunuza danışın bence önce
Daisy0000 Nidahll Hayır sadece 2 gün kolum ağrıdı.Doktorum yaptırmanda fayda var demişti ama bana bırakmıştı
Slnaycn Nidahll hayır her değerim normal çıktı çok şükür yani kol ağrısı falan da yaşamadım mesela.ikisinde de böyleydi
Hdemir1618 Nidahll ilk dozu 20. haftada ikinci dozu 24. haftada yaptırdım .ilki sıkıntısız 2. Dozda ağrılı 🤦♀️
EbruBoluKaya 2 doz yaptırdım hiçbir problem yaşamadım doktorum önermişti zaten 2.dozdan 6 ay sonrada 3.dozu yaptırıcam
Nidahll Nurr_22_22 çok yüksek olasılıkla yaptıracağım . Bugün bir doktorun videosu çıktı karşıma sosyal medyada o yüzden kafam karıştı buraya başlık açmak istedim