DtkBsr -Canser- 189 günü aya bölüyorum yani 30a, 6 ay 10 gün çıkıyor . 6yi bitirdik 7yi işliyoruz. Bende 7yi işliyoruz diyorum soranlara.
Tufan_aras DtkBsr 31+2 den selamlar biraz yorulmak dışında sıkınt yok ama gerçekten 2. Gebelikler ağırlaşdıkça daha zor oluyormuştuzlu yememeye çalışıyorum kilo olarak ta sıkınt yok ödem de oluşmadı çok şükür
Okamas61 Tufan_aras bizde 30+2 den selam 1 hafta varmis sizle aramizda🙏🤲🥰🥰 rabbjm sag salim hayrlisiyla saglicakla evlatlarimizi kucaagimiza almayi nasp etsin