Kızlar 35. Haftayı geride bıraktım 20 gün sonra planlı sezaryen olacam dünden beri ishal olmuşum ve arada ishal sancısı oluyor karnımda biyerde okumuştum doğum belirtilerin den biride ishal diye bebeğimn hareketleri dün öğleden beri biraz azalmış gibi dün yemeği geç yedim belki açlıktan olmuştur diye düşündüm gece uyumadan hareketlendi nu sabahta bikaç defa hareket etti ama.sanki eskiye göre bi tık az gibi doktora gitmedim ama normalde ctesi kontrolüm var kontrol günümü mü bekliyim yoksa gidiyyimmi bilemedim doğum belirtisi yada anormallik varmı sizce yada olduğunu nasıl anlarım