Dün analık raporu için kendi doktorum dışında farklı bir doktora gittim kendi doktorum özel klinik olduğu için rapor verme yetkisi yok ama zaten uzun zamandır değişmeyi düşünüyordum
Perinıtolojiye gittiğimde bebeğin iri olduğunu söyledi şeker testi istedi yaptırdım kendi doktoruöada durumu anlattım şeker testim iyi çoktı doktor halen bebek iri değil dedi güvenmedim devlete gitttim devlette gelişimi önde dedi dünde rapor için gittiğim doktor ortalama 20 dakika muayne etti ve bebeğin boy gelişimi 34 hafta ile uyumlu kilosunda 2200 dedi yani heybetli iri kemikli dedi ilk doğumumda Kızı. 4 kilo 180 gram normal doğdu dontor ikinci içinde iri diyinve ozaman ben sezeryan mi olucam bu gidişle diye sordum ilkin normal olmuş doktor iyi cesaret etmiş omuz takılabilirdi dedi evet takıldı makata kadar kesti dedim ikinciyi normal deneriz dedi pozisyona göre dedi bende ilk bebeğimiz 41+3 te doğurmuştum madem kaldıkça kilo aşıyor 38 hafta da açılma varsa suni sancıyla doğum denesek dedim olur dedi 5.5 kilo almışım toplamda ama yinede diyet önerdi ekmek pirinç makarna meyve tatlı herşeyi keseceksin dedi ilkinde 4 kiloyu geçik çocuk doğurdum korkmadım ama bu sefer korkuyorum 😔