Magnezyum eksikligi ona sebep oluyor ve genelde 24 hafta da basliyor iki 3 hafta baya zor geciyor. Ben de oyleydim 1 ay kadar baya cektim 38 haftadayim hala ara ara agrim cok oluyor doktor magnezyum verdi baya iyiydi bu aralar cok ihmal ettim yine baslamis