Bende aynılarını yaşıyorum ve kusarken daralıyorum kusmaktan hep korkarım, kuru şeyler yemekten de çok bıktım. Sıvı şeyleri olabildiğince yudum yudum içmeye çalışın ve gece yatarken ben mentollü olips atıyorum ağzıma baya ferahlatıyor mideyi, biraz da gaz varsa iyi geliyor. Gaviscon şurup kullanıyorum birde, o da iyi geliyor biraz. Bu günler geçecek şikayetler de azala azala bitecek inşallah çabucak atlatırız ❤️