Miamor0121 Günlerdir oğluşuma isim bakıyorum bi tane bile beğenemedim ne zormuş isim bulmak normalde bir sürü isim aklıma gelirdi kendime olunca hepsinde bi hissizlik oldu ne yapıcam böyle 😁😁 erkek isimlerinin çok olduğu sayfa bilen varmı ?
symag Miamor0121 haha aynıyız doğdu doğacak karar veremedim. Beğendiğim oluyor çevremizde var. Kız ismi seçeneği daha fazla sanki
Minikperi Pinklove Barbaros Hayreddin Paşa var canım tarihte aaa çok ihtişamlı biri. Bence çok güzel isim 😅
eda0605 Bende aynı durumdayım hiç bir isim artık güzel gelmiyo Ali kaldı sadece yanına bir isim daha arıyorum 🥹
Miamor0121 Cansuu00 ya arden ismini duydum hos bi isim ama koyanlar hep kiz ismi olarak koymus anlamadimki
_emineyavuz Miamor0121 gel sarılalım ben buldum ama eşim kabul etmiyo onun bulduklarını ben Miraç Ayberk Kuzey Buğra sizce hangisi olmalı oğluşumun adi
Pinark92 daha 8+4 teyiz ama kaan ismini çok çok beğeniyorum ben , oğlumuz olursa kaan olma ihtimali çok yüksek :)