Geçen hafta gastroenterit oldum. Çok yoğun ishal ve kusma ile hastaneye gitmek zorunda kaldım. 39. Haftadaydim. Enfeksiyonel dediler salgın da varmış zaten. O gün çok sıvı kaybetmiştim hiç birşey yiyip icememistim ve nst de bebeğimin nabzı 180 in altına neredeyse hiç inmedi. Saatlerce takip edip bir sürü serum taktılar sıvı amaçlı. Sonra yavaş yavaş düştü. Benim de o gün nabzım çok yüksekti ondan dolayı da yükselmiş. Ama düşük olması daha kötü şuan çok sıvı kaybettigin için yükseldi düzelecek demişti doktorum ki dediği gibi de oldu düştü çok şükür. Bol sıvı tüketin, sıcak ortamlardan kaçının. Çünkü sıcakta damarlar genişlediği için nabız yüksekliği, çarpıntı hissi, tansiyon düşüklüğü oluşabiliyor. Bu da otomatik olarak bebeğin nabzını etkiliyor.