AybarsUmay_ Kızlar 100 lük şeker yüklemesi yaptıran var mı değerler nasıl çıkmalı bilgisi olan söyleyebilir mi
eylulmihrasmom AybarsUmay_ 3 kere kan alınması gerekiyor diye biliyorum. 1. saat 195 altı 2.saat 165 3.saat de 145 altı olması gerekiyor. açlık şekeri de 90 altı olması lazım
Aleykck @“Neslihan_yml” Değerler 140 ın altı çıkmalı Yani ikinci kan verişinde az yükselmesi normal çünkü yüklemeden dolayı yükselir Ama 3 verişinde hala inmiyorsa o zaman sıkınntı oluyor Benim açken 79 dü Yüklemeden sonra 131 3 verişimde 112 ye inmişti
PrensinibekleyenAnnee Aleykck benimki Açlık:99 İlk yükleme 154 36 dakika sonra verdim kam İkinci :152 buda 1 saat 36 dakika sonra verdim kan Benim.biraz karıştı ya