Kizlar tam 2 haftadır geçmeyen bir öksürüğüm var başlarda böyle değildi son 3 gündür çok artmış durumda . Aşırı şiddetli bir öksürük karnım acıyor öksürürken balgam beni boğuyor , çocuk alttan çıkacak sanıyorum öyle şiddetli. Bugün gittim hastaneye kanda da enfeksiyon çıktı ilaç verecek muhtemelen birazdan yine gidecegim . Hamileyken benim gibi şiddetli öksürük yaşayan oldu mu bebeğe zarar verir mi var mıdır aramızda aynı şeyi yaşayan 😐🤦