Henüz almadıysanız sakın almayın biz bu firmayla çalıştık en çok sorun yaşadığımız araba diyebilirim sürekli somonlari artı demiri kırıldı sonra zaten bırakıldı bu firmayla çalışmamış en son sattık arabayı mağazadan cikmadba kırıldı malesefki çok kötü bir arabaydi