Sultanbn Sabah idrar testi verdim sağlık ocağında böyle çubuk gibi biseyle baktılar ve protein +1 çıktı doktoruma attım sabah erkenden gel dedi yarın. Korkuyorum yani bu kötü bişey mi 37 haftaya girdim bugün lütfen bilenler yazabilir mi
tlhmrv Sultanbn tansiyonun normalse proteini çok onemsemiyolar takip ediyolar .. tansiyonun da yüksekse gebelik zehirlenmesi ihtimaline karşı önlem alır korkma
yslnrsh Sultanbn bende de doktorum protein gördü birkaç gün sonra tekrar idrar tahlili aldı ve temizlenmiş sorun yok dedi
yslnrsh bi de ben o gün çok kusmuştum hiç iyi değildim ama bi sorun olmadı korkmayın yani böyle şeyler olabilir doktorunuz görüyor değerlerinizi zaten ben de 34 haftalığım değerlerde inişler çıkışlar oluyor
Sultanbn yslnrsh zaten doktoruma bugün sabah attım sonucu yarın gel dedi önemli bişey olsa bugün hemen gel dersi demi valla tüm günüm nasıl geçti Allah bilir sadece