Cansu10 Eminer ben yaptırdım canım bebeği 2 hafta kadar önden gidiyordu doktor şekere bağlı olabileceğini düşündü şükür birşey çıkmadı ama şeker çıksaydı ona göre tedbir alınırdı tabi Doktoruna danış
kayaeda Eminer banada doktorum ailede genetik seker hastaligi falan yoksa gerek olmadığını soyledi kararsizim bende
Fatmavsn Eminer bende yaptırmak istemiyodum ama doktorum ben akrabalarıma bile yaptırdım kötü bişey yok diyince ikna oldum canım
shtngstr Eminer bende yaptırdım kuzum ne olursa olsun soru işareti benim bebeğim de önden gidiyor hala öyle şekerdendir belki diye kaygılanıyordum şükür değilmiş doktorum baklava yiyince de aynisi yapıyorsun zaten bu kadar abartılacak bir şey değil demişti
Ze-Mik Ben yaptırmadım🙋🏻♀️38+4teyim bi sıkıntı yok şuanlık . Doktordazırunlu tutmadı zaten. Eğer bi şüphe varsa yapmak gerekli tabi