angel4545 Canım hamisler , anneler ve anne adayları öğleden sonra amniyosentez yada kordonsentez yapılacak bebeğim için dua eder misiniz kaybederim diye çok korkuyorum
1flower angel4545 strese sokmayın lütfen kendinizi sağlıkla kucağınıza alacaksınız inşallah bebeğinizi dua edeceğim sizin için sizde olumlu güzel şeyler düşünün 🌸
NurYm angel4545 geçmiş olsun Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah, yaptırdınızmı peki?
N-23 angel4545 allah korusun Rabbim korusun içinizi ferah tutun güzel sonuçlar alın inşallah, benimde plesenta rahmi tamamen kapatmış inşallah bir mucize verirde yukarı çıkar hepimize şifalar diliyorum
Durugul N-23 kaç haftaliksiniz tamamen kapatmış miydi bilmiyorum ama bnm de ilk gebelikte rahim agzindaydi sonradan çıkmıştı yukarı
N-23 angel4545 aynen annelik çok zormuş şimdi hepimiz daha iyi anlıyoruz Rabbim hepimize mucizeler yaşatsın inşallah
N-23 Durugul 22+5 günlüğüm inşallah Benimkide mucize olurda çıkar, plesenta Premier totalis yazıyo detaylı ultrason kagıdında
Durugul N-23 bnm ne kadarken oldu hiç hatırlamıyorum cnm ama detaylıda deil normal ultrason da söylemişti Dr snradan çıkmıştı yukarıya zaten inşallah seninde öyle olur
N-23 Durugul ne güzel sağlıkla doğun inşallah , bide diyolar birincide previa olan ikinci gebelikte de rastlamadı yüksekmiş doğru mu acaba